macchina di maschera

Edizione di l'infurmazioni basi
Macchina di maschera, macchina di pruduzzioni di maschera, macchine di maschera in u mercatu sò: macchina di maschera di aereo HD-0301, macchina di maschera di tazza HD-0304, macchina di maschera di bocca d'anatra, macchina di maschera pieghevole, macchina di maschera di garza è cusì.
A serie di maschere aeree pò esse divisa in a macchina di maschera di l'orechja interna, a macchina di maschera di l'orechja esterna, è a macchina di maschera di cinturione secondu u metudu di saldatura è u metudu di usu di a fascia di l'orechja.Forma una parte integrale di una maschera flat.
Nome cinese: Mask Machine
Pinyin: kou zhao ji
Nome inglese: macchina per maschera facciale, macchina per maschera, macchina per fà maschere
Nome di u produttu: macchina di maschera, macchina di maschera di tazza, macchina di maschera di duckbill, macchina di maschera, etc.

U scopu di mudificà
Produzzione di massa di diversi tipi di maschere.Cume: maschere piatte, maschere in tazza, maschere in bocca d'anatra è cusì.

Edizione di l'infurmazioni di diverse macchine di maschere
Parametri di a macchina automatica di maschera di tazza:
Macchina automatica di maschere di tazza
Macchina automatica di maschere di tazza (2 foto)
Potenza: 5 kW
Tensione: 220 V
Pesu: 500 kg
Dimensioni di l'apparenza: 3500 x 1500 x 1800 mm
Efficienza: 20-70 / pcs
Pressione di l'aria: 5 kg / c㎡
Caratteristiche di a macchina automatica di maschera di tazza:
1. U servo avanzatu è u sistemu di cuntrollu di temperatura custanti aduttatu hè cuntrullata da u prugramma PLC per fà u materiale da entre → furmendu → saldatura → punching in una volta, è tuttu u prucessu di produzzione hè cumplettamente automatizatu.
2. L'equipaggiu solu deve esse equipatu cù una maschera in forma di tazza, un ponte di nasu, è una saldatrice d'orecchie, chì ponu pruduce innumerevoli prudutti di maschera in forma di tazza chì sò in u mercatu.
3. I prudutti sò squisitamente fabbricati è a qualità cumpletamenti cumpletamente o supera i standard di prova naziunali è stranieri.À u listessu tempu, salva più di 30% di l'equipaggiu di maschera in u mercatu.Allora in u veru sensu, riduce i costi è migliurà l'efficienza.
Tuttu da a macchina di maschera n95
Pruduzzione cumplettamente automatica di a macchina di u corpu di maschera, cumpresa l'alimentazione, l'inserimentu / svolgimentu di striscia d'aluminiu di striscia di plastica, selezzione di scena, fusione ultrasonica, slicing, etc. U prucessu tutale hè automatizatu è a pruduzzioni hè estremamente alta.U putere principale hè cunvertitu in frequenza, chì pò esse veloce o lento.Diversi maschere ponu esse prudutte cù diversi materiali.U pruduttu hà dui strati è trè strati.U pruduttu hà una qualità stabile, un funziunamentu cunvene, un rumore bassu è una piccula impronta.Materiali applicabili: filamenti spunbond non-tessuti, 16-30 g / m 2 Adatta per a trasfurmazioni di maschere usa e getta
macchina per maschera n95 tazza
Stampa in caldo: A materia prima di a maschera (tessutu non-tessutu) hè furmatu in u listessu modu cum'è a pressa calda (forma di tazza).1. Include ritiramentu automaticu è rack di alimentazione;2. Forme quattru maschere à tempu.
Slicing : usatu per fà a capa esterna (strata protettiva) di maschere in forma di tazza.L'acciaio speciale in lega hè utilizatu per fà roti di fiori.U filu di u cuteddu hè resistente à l'usura è hà una longa vita.Trattamentu di a rotella, ùn ferisce micca u bordu di u tela, ùn hè micca necessariu preriscaldamentu durante a fabricazione di bave, è pò esse operatu continuamente.
Blanking: Laminating l'internu è l'esterno di a maschera
Trimming: Aduprate un punching pneumaticu per caccià i bordi eccessivi di a maschera.
Saldatura di valvula di respirazione: valvola di respirazione di maschera di saldatura
Zona di saldatura: 130 mm
Velocità: 20-30 pezzi / min
A struttura integrata di u fuselagiu adopta u cuntrollu di scala di regulazione di sicurezza;u cuntrollu intelligente di l'urdinatore pò ottene una precisione di una millesima di seconda;l'ajustamentu di u nivellu di u muffa di u mutore di u fuselagiu automaticamente si alza è scende, è u livellu di basa hè aghjustatu.
Saldatore di punti per l'orecchie: Velocità: 8-12 pezzi / min Pò esse usatu per saldare fasce piatte, orecchie interne / orecchie esterne, maschere standard, tippu d'anatra è altre maschere di forma speciale.Dopu avè fattu u corpu di a maschera, salda l'orechja manualmente
Macchina di maschere aereo
A macchina ultrasonica di maschera di l'orechja interna usa a saldatura ultrasonica.Quandu a maschera hè spustata in a pusizione di trasfurmazioni, l'onde ultrasoniche sò generate automaticamente, furmendu una vibrazione d'alta frequenza di micro-amplitude nantu à a banda di l'orechja, chì hè istantaneamente cunvertita in calore, fondendu u materiale per esse processatu, è infine facendu l'orechja. attaccamentu permanente o implantazione in u corpu di a maschera, hè l'ultimu passu di trasfurmazioni di a produzzione di maschere di l'orechja interna.Solu un operatore hà bisognu di mette u corpu di a maschera pezzu per pezzu in a piastra di maschera.L'azzioni successivi sò cumpletati automaticamente da l'equipaggiu dopu chì u pruduttu finitu hè cumpletu..

Flussu di travagliu: (corpu di maschera) alimentazione manuale → alimentazione automatica di earbands → saldatura ultrasonica di earband → alimentazione è imballaggio di banda laterale non-tessuta → saldatura ultrasonica di banda laterale → taglio di banda laterale → output di u produttu finitu → cuntà → impilamentu di u produttu finitu → trasmette Mandate cù u dispusitivu
Macchina di maschera pieghevole
A macchina di maschere pieghevoli, cunnisciuta ancu com'è macchina di maschere di tipu C, hè una macchina completamente automatica per a produzzione di corpi di maschere pieghevoli.Utiliza a tecnulugia ultrasonica per unisce da 3 à 5 strati di tela non-tessuta PP, carbone attivatu è materiale di filtru, è taglia a maschera plegable.Corpu, pò processà 3M 9001, 9002 corpu di maschera.Sicondu a materia prima utilizata, e maschere prudutte ponu ghjunghje sin'à diversi standardi cum'è FFP1, FFP2, N95, etc. L'orechja hè fatta di tela elastica non-tessuta, facendu l'arechje di u purtatore cunfortu è senza pressione.Si adatta à a faccia di e persone asiatiche è pò esse appiicata à l'industrii d'alta contaminazione cum'è a custruzzione è a minera.
Funzioni è caratteristiche:
1. Si pò processà 3M 9001, 9002 è altri corpi mascara plegabile.
2, cuntrollu autumàticu PLC, cunti automaticu.
3. Dispositivu d'ajustamentu simplice, faciule di cambià materiali.
4. U moldu adopra u metudu d'estrazione è di rimpiazzamentu, chì pò cambià rapidamente u muffa è pruduce diversi tipi di maschere.
Macchina di maschere à beccu d'anatra
A macchina automatica di fabricazione di maschere d'anatra ultrasonica (macchina per fà maschere d'anatra) hè una macchina chì usa u principiu di saldatura ultrasonica senza saldatura per pruduce maschere di duckbill adattate per l'industria di alta contaminazione.U corpu di a maschera di sta macchina pò aduprà da 4 à 10 strati di tissuti PP non-tessuti è materiali di filtru (cum'è tela meltblown, materiali di carbone attivatu, etc.), in modu chì pò pruduce maschere cù diversi livelli di filtrazione cum'è N95, FFP2.È sta macchina hà un altu gradu d'automatizazione.Hè un funziunamentu automatizatu di una sola linea da l'alimentazione à i prudutti finiti: l'alimentazione automatica di materie prime, u sistema di trasportu di a linea nasale indipendente, è a linea nasale pò esse automaticamente impannillata in tessuti non-tessuti, è automaticamente orlati.È u pruduttu finitu hè tagliatu, è u foru di a valvula di respirazione pò esse aghjuntu automaticamente.U pruduttu finitu pruduciutu da sta macchina di maschera di duckbill hà una bella apparenza;a macchina hà un rendimentu stabile, un altu rendiment, un tassu di difetti bassu è un funziunamentu faciule.
Caratteristiche di a macchina per a maschera di Duckbill:
1. Sistema d'alimentazione cumpletamente autumàticu
Sistema di formatura plegabile
Terzu, u sistema di termosigillatura ultrasonica
Quartu, u rendiment generale hè stabile, a vitezza di a produzzione hè continuamente aghjustabile, l'efficienza di a produzzione hè alta, finu à 60 pasticchi per minutu, cunti convenienti è precisi, alta utilizzazione di materia prima, operazione è adattazione simplici è convenienti, altu gradu d'automatizazione, è riduce in modu efficace i costi di u travagliu.
macchina di maschera di banda
A macchina di banda di maschere ultrasonica usa a saldatura ultrasonica.Un dispositivu di trasportu hè stallatu nantu à a macchina.U pruduttu semi-finitu di a maschera hè ingressu à u dispusitivu di trasportu.Dopu à esse disegnata da un cilindru, è poi pressatu da una rota di fiori ultrasonica, a banda hè tagliata per pruduce u pruduttu finitu.Una persona hà bisognu di mette u corpu di a maschera nantu à u cinturione trasportatore di a macchina, è u restu di u travagliu dopu hè cumplettamente automaticu.
Caratteristiche di a macchina di fasciatura di maschere ultrasoniche:
1. U quadru hè fattu di alea d'aluminiu è in acciaio inox, chì hè ligeru è bellu è ùn hè micca rust.
2. Conti automaticu pò cuntrullà effittivamenti efficienza di pruduzzioni è prugressu pruduzzione.
3. Controlu di freccia Variable, chì ponu aghjustà a velocità di u funziunamentu di l'equipaggiu secondu i bisogni attuali.
4. Pull the barrel to feed, positioning more accurate, chì pò minimizzà a larghezza di materie prime è risparmià i costi.
5. Lunghezza uniforme è cuntrollu di taglia di u pruduttu finitu, cù una deviazione di ± 1mm, pò cuntrullà effittivamenti a durata di u pruduttu finitu.
6. L'equipaggiu hà un altu gradu d'automatizazione è esigenza bassu per u persunale di u funziunamentu, è solu deve esse scaricatu è urganizà u pruduttu finitu.
7. Sta macchina adopta u sistema ultrasonicu di Taiwan, transducer Japanese, prestazione stabile è funziunamentu faciule.
8. A rota di saldatura ultrasonica automatica hè fatta di l'azzaru d'alta qualità impurtatu DC53, chì pò prolongà a vita di u moldu è esse durable.
Macchina di maschera per l'orechja esterna
A macchina per a maschera di l'orechja esterna fusiona e bande elastiche da i dui lati di u corpu di a maschera in una manera ultrasonica per cumpletà a maschera di l'orechja finita.Solu un operatore hà bisognu di mette u corpu di a maschera nantu à l'attrezzatura di u cinturione trasportatore, è u restu di l'azzioni sussegwente hè cumpletu à u pruduttu finitu Tutti sò automaticamente operati da a macchina, a pruduzzioni di sta macchina hè più altu ch'è quella di earband ordinariu.
Paràmetri di a macchina ultrasonica per l'orechja esterna:
Dimensione di a macchina: 2646 (L) * 620 (W) * 1750 (H) m / m
Tensione: monofase 220V
Output: 45-55pcs / min
Pressione di l'aria: 6 kg / cm2
Cunsumu d'energia: 3KW
A dimensione di u corpu di a maschera deve esse fissata
Caratteristiche di a macchina ultrasonica per l'orechja esterna:
1. A macchina hè densu, chjuca è ùn occupa micca spaziu;
2.PLC prugramma di cuntrollu, alta stabilità è bassu fallimentu rate;
3. A machina sana adopra struttura di lega d'aluminiu, chì hè bella è solida senza rusting;
4. Rilevamentu Photoelectric à riduce u rateu di errore.
5. A forza di saldatura di a banda di l'orechja hè regulable.

Cumu cumprà una macchina di maschera
In a sucetà muderna, per via di u deterioramentu cuntinuu di l'ambiente naturale è u rinfurzamentu di a cuscenza di a prutezzione di e persone, a dumanda di u mercatu di maschere medichi dispunibuli è maschere protettive hè in constante espansione.Parechji clienti sò assai cuscenti di sta opportunità cummerciale è volenu participà à l'industria di a produzzione di maschere.Tuttavia, in vista di a scunniscenza di u prucessu di produzzione di maschere, l'acquistu di materie prime di maschere, a selezzione di i fabricatori di maschere di maschere, a pianificazione di l'attellu di produzzione di maschere, i standard di l'industria per a produzzione di maschere, ecc. e facennu bilanci rilativi, Sembra cecu è cunfusu.Eccu alcuni introduzioni di sensu cumunu à a macchina ultrasonica di maschere per aiutà i clienti chì si preparanu à dimustrà i so talenti in l'industria di a produzzione di maschere per illuminà un pocu crepuscule in a nebbia è cunnosce a direzzione:
Prima di tuttu: e maschere sò simpliciamente divisu in maschere planari è maschere tridimensionali da l'apparenza.E maschere di l'aviò sò soprattuttu aduprate in l'industria medica, è e maschere tridimensionali sò principalmente aduprate per a prutezzione di ogni ghjornu.Questu articulu hè principarmenti per l'acquistu di a macchina ultrasonica di maschere facciali (macchina di maschera medica ultrasonica).
Siconda: A serie di a mascherina di l'aereo pò esse divisa in: linea di produzzione di macchina di maschera di l'orechja interna, linea di produzzione di macchina di maschera di l'orechja esterna, è linea di produzzione di macchina di maschera di banda.


Tempu di post: 25-mar-2020