Perchè u sprayer automaticu di pittura hè altamente cunsigliatu?

1. Chì sò i vantaghji di a macchina spraying vernice automatica

1. I vantaghji di machine à spraying vernice automatica: Foudi machine spraying vernice automatica hè guidata da un mutore quandu pittura, è a vitezza ùn hè uniforme (altrimenti a macchina sarà guastatu).Ancu in i lochi bumpy, u spruzzo in croce pò spruverà u fucile da un certu angulu à un certu angulu quandu a pittura hè stabile, per quessa, deve esse più uniformi di a spruzzatura manuale.
2. U vantaghju di a macchina spraying vernice automatica hè di riduce u dannu à i travagliadori.Quandu spruzzate un sprayer di pittura automatica, ùn avete micca bisognu à esse vicinu à l'equipaggiu, basta à piglià u pruduttu è spray.
3. High efficienza è altu pruduzzione.U pulverizadoru automaticu hè guidatu da una macchina automatica, cusì chì pudete spruverà u stessu pruduttu à tempu senza fà cambiamenti, eliminendu cusì inestabilità artificiale.Spraying 24 ore à ghjornu per migliurà l'efficienza di spraying.
4. Bassu costu di mantenimentu, a maiò parte di i machini di pittura automatica domestica utilizanu u putere cum'è 4-5kw, ma micca tutti i mutori cunsuma assai putere quandu pittura, solu u mutore di travagliu cunsuma assai putere.Per quessa, u travagliu propiu di solitu ùn trapassa 2 kilowatts.Se ùn viaghja micca, pudete aduprà un pocu oliu per trattà.
5. A machina di spraying vernice automatica ùn hè micca solu adattata per i grandi fabbriche, ma ancu per i picculi fabbriche.Parechje piccule è medie imprese utilizanu macchine automatiche di spruzzatura di pittura per rimpiazzà l'attrezzatura meccanica di spruzzatura manuale.In a maiò parte di i casi, ponu fucalizza nantu à a produzzione per 1-2 simane, pruducendu a stessa qualità cum'è e grande marche.
due.Chì ghjè u principiu di travagliu di a macchina di pittura automatica
1. A paraguni di i metudi di pittura, u modellu manuale, a pittura è a pulizia di i moldi sò tutti fatti manualmente, è ùn ponu micca esse fattu à u stessu tempu.A macchina cumpleta automaticamente.À u listessu tempu, l'efficienza di a pruduzzione hè: spraying manuale di un pezzu, bassu efficienza di spraying, spraying machine automatica multi-piece spraying, alta efficienza spraying, chì hè parechje volte quella di spraying manuale tradiziunale.
2. Qualità di u produttu, cuntattu direttu manuale cù u pezzu di travagliu, alta probabilità di contaminazione d'oliu, stabilità di qualità povira, ritmu di passaghju di qualità bassa.U funziunamentu automaticu di a macchina riduce u cuntattu di e mani umane, pulisce a superficia di u travagliu, riduce a pussibilità di contaminazione d'oliu, è a macchina stabile guarantisci a cunsistenza di a qualità.
Pittura automatica
3. A quantità d'oliu di una sola pezza di pittura ùn hè micca faciule d'aghjustà, l'effettu spraying hè irregulare, è u cunsumu d'oliu hè altu.Diversi pezzi ponu esse spruzzati à tempu, è a forma è a quantità di l'oliu pò esse cuntrullati uniformemente.
4. Ambiente di travagliu, travagliu intensivu di persone, sistema di pittura tradiziunale, l'ambiente di travagliu ùn pò micca esse migliuratu immediatamente: sistema di purificazione di l'aria di macchina di pittura pneumatica automatica multiple, creanu un bonu ambiente di travagliu.
5. Periculu, u polu di pittura suspesu in l'aria, ùn pò micca esse trattatu in u tempu, periculu seriamente a salute di i travagliadori, è estremamente propensu à e malatie occupational.A macchina di spruzzatura automatica hà una porta di sicurezza, una coperta di polvera è una finestra protettiva per prutege a pittura da a polvera.A separazione trà i vernici evita l'effetti avversi di a polvera di pittura nantu à i travagliadori.Infezzione di polvere batterica: Parechje persone sò più prubabile di esse infettate da a polvera bacteriana toccu direttamente a pezza di travagliu.A macchina di spraying automatica pò travaglià automaticamente per riduce u cuntattu di e mani, a pulizia è l'infezzione bacteriana nantu à a superficia di u travagliu.


Tempu di post: 06-06-2020